Sider

onsdag 28. desember 2011

Im back!!

Hei på dere igjen^^ hehe lenge siden sist..13 oktober for å være pirkete hihi..

Mye har skjedd i det siste!

Sliti mye og bestemte meg vel ikke lenge etter siste innlegg at nei jeg må komme meg bort fra denne "byen" bygda..hvor jeg ikke skjønner at jeg flytta til egentlig:S! bodder der i 5 måneder så klarte jeg ikke mer kan du si! de som har følt med veit at jeg sliter litt med psyken og bo så isolert gjorde ikke noe bedre!! bodde på feil side av bommen rett å slett!! flyttet inn i ny leilighet tirsdag 29 november og det vil si at om 1 og an halv dag har jeg bodd her en månede!! rart å tenke på for følt jeg har bodd her enda lenger:S...men er vel fordi jeg endelig trives og har virkelig gjort dette riktig ved å bo så lavmålt at det nesten er grisete hvor lavmålt det var og så til litt bedre men lavmålt det også og så flytte til en leilighet som dusjen er like stor som do`en jeg og gutten min delte med naboen, som jeg kan få kanskje 5 stykk av meg inni og jeg er ikke den minste!! så kan si ting har forbedra seg rimlig nå:D! mye igjen men å trives et sted gjør mye! eneste som mangler her nå er at jeg fortsatt ikke har flytta sammen med gutten min igjen:( og i desember nå har jeg knapt sett han for har hatt litt penge problemer fra han sin side og mye overtid jobbing osv.. men han kommer nå nyttårs helgen og gleder meg som en unge til å ha han her en hel helg<3

Julaften var for 3 dager siden eller nå er det jo 4 juledag for klokken er jo 00:35! men uansett det var en bra dag selv om den dagen var det mye tanker surrende i hue så det ødla litt egentlig men sånn uten om det hadde jeg en super dag<3 forrige julaften som alle skulle samle seg hos den ene tanta mi så havnet min kjære momo på sykehuset på selve julaften så var kjempe deilig å få feire denne Julaften med momo og besse<3.. de fleste julegavene er lagt der de hører hjemme og er ganske fornøyd me ale gaver og har koset meg med tomatsuppe i dag som jeg ikke har hatt på lenge pga mangel på kjeler så har hatt sånn egge kjele men der er det ikke mye plass til tomat suppe så blei ganske glad når jeg åpnet kjele etter kjele på julaften kan du si^^! og fått meg kaffemaskin også som jeg er rimlig fornøyd med og som jeg gleder meg til mocca capslene mine komme i posten^^!

og Svogeren min har endelig fått ut fingern og fridd til min vakre store søs så da blir det bryllup om 1 år eller noe:D
Så nå mangler det bare at de såår frøet vis dere skjønner^^

så ja mye har skjedd i det siste men det jeg har skrivet hittil er de som har har vært største tinga som har vært i det siste! altså mye bra^^

og Vis folk vi så kan jeg ta bilder av kåken min^^ og legge ut her^^endelig er det stort nok til å ha litt still over leilgheten her^^!

men skal prøve å blogge hver dag nå!! ja jeg har lovet det et par ganger nå men skal prøve å holde det:D!

BLOGGAS SØTNOSER^^

. Linn Cha

Ingen kommentarer: