Sider

torsdag 13. oktober 2011

Shopping og rot!

Var i Drammen og shoppa litt i går for alt av sminke var var tomt og nå hadde jeg litt små penger som jeg kunne få meg en maskara og consiler(trur jeg skrev det feil:P).

Dette var utfallet av min drammenstur:P :






Så blei jo ikke bare en maskara:P det blei 3 men de 3 kosta mindre en en normal koster til sammen så HURRAI for salg<3 og og for billige små maskara:)
og hårfarge blei kjøpt så trenger jeg bare en som kan hjelpe å farge:P! tør ikke gjøre det selv for er redd det blir en flekk her og en flekk der:P!!

og var på glitter og der fant jeg en plakat der det sto "fra 5kr og oppover" da kan du si jeg gikk litt beserk^^
så det ene smykket med de rundingene kjøpte jeg både svart og sølv for hallo det var BILLIG:D og endelig fant jeg ring som passet de pølsefngra mine så blei ny ring til hele 25 kr:D

VELDIG fornøyd med alt shiten jeg kjøpte:D<3

men det var i går og i dag hadde jeg store planer om å rydde osv men NEIDA latheten og hodevondt kom i veien!! så da blir det opp tidlig i morgen og så rydde og vanske før Gubben kommer vis det blir at han blir her hele helgen da vis han får låne bilen til mammaen sin:)!! det er jo detta som er dritt med å bo fra hverandre er at jeg kunn ser han i helger:( vil flytte sammen med han igjen snart<3 savner den tiden jeg så han hver dag når vi bodde sammen<3
men uansett om han kommer i morgen eller om det blir på lørdagen så blir det rydding i morgen:)
får nesten ta FØR og ETTER da:P

Men nå er det litt tv titting før jeg nesten må tenke å oppe i seng!
var foresten hos legen på tirsdag(overigår)men det tar vi i et anna blogg innlegg kanskje i morgen men back to that later!!:)

BLOGGAS<3

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har du fått noen til å farge håret ditt, ellers kan jeg fikse det :)

Linn Cha sa...

Nop ingen har meldt deg frivillig enda så ja vis du vil hadde det vært SUPERT:D

Anonym sa...

Weeee :) Kan ta det en dag til uka da vettu ;)

Linn Cha sa...

Jaaaaa:D<3

Ce sa...

Jeg har å shoppa litt :D :D Både på Mandag og i dag :D Tilogmed kjøpt en julegave, så jeg har ikke vært såååå egoistisk :P Også har jeg kjøpt medisiner for noen hundre i dag og i går o.O Heldigvis var legevakta grastis, og i morgen blir det tannlegen som SKAL være gratis...kan ikke bruke mer penger nå as, for da har man ikke råd til strømregning eller mat de neste 2 ukene ;P

(hvis du svarer, så svar på min blogg, så jeg får det med meg)