Sider

lørdag 20. august 2011

Nemmen er det deg:) morn!!

Hei igjen folkens:) vi såast igjen sær eg!!

Da sitter man her å blogger midt på natta! er ikke veldig trøtt og har sitti å spilt så da går jo tiden som hakka møkk noen ganger *hihi*.
Som dere ser altså for de som har fulgt meg er at nå har jeg fått nytt utseende på bloggen og ny header :D Takket være Trine Lise som er flink til å få meg til å blogge:) OG er alltid spennede det hun skriver i sin Blogg Mitt Herlige Mammaliv
<3

Bor ikke i skedsmo lengre og det er hard når jeg har bodd der i 3 år og så flytte fra alle folka mine der oppe:(! og mest av alt å ikke bo med sin kjære lengre på grunn av økonomiske grunner:( så ser min kjære kun i helgene og en dag kanksje innimellom! er rett å slett (beklager hardt ordbruk) men JÆVLI:(!

Sitter i senga og blogger og takker for at det er helg for da er min kjære her<3 så sitter å ser til siden å ser det elskverdige sove ansiktet til min elskede<3 og tenker at det "bare" er lørdag i morgen og at vi har enda en dag igjen før han drar!! sitter å små sutrer mens jeg skriver for får jo fram følelser når man skriver om det:( huff *snufs*

Over til noe annet som kanskje ikke får meg på flere gråte tanker

Jeg driver med dette fleske mitt igjen da og prøver å samle opp info som jeg kan ta med til legen når jeg skal ditt sånn at jeg er forberedt!
Er ikke lett men under kniven skal være siste utvei har jeg bestemt!!
Dette var ikke det beste å skrive om når jeg er sånn på gråten men jaja!!

men nå får jeg prøve å sove eller tenke på noe anna så skal jeg blogge mer om dette med fleske og dette med det nye stedet når tankene er mer på plass..forhåpentligvis at i morgen er tankene mer blogge verdig og på plass der jeg ikke sipper! men trur jeg skal blogge mer på søndag seint kveld eller på mandag for vil bruke helga med min kjære<3:D

hehe ja det blei ikke veldig Happy innlegg når jeg nå skulle begynne å blogge igjen men skal nok klare noen glade innlegg:)

- LC

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har fått anbefalt knekkebrød dietten av min lege, og skal gå til jevne sjekker o.l der. Så kanskje det ender med en tummytuck etterhvert når alle kiloene er borte.

Kunne knekkebrød dietten vært noe for deg? We can do it together :)

MartiineWoop sa...

Du er klarover at det er gått over en mnd? Hello lille venn, jeg vil lese bloggen din, da må du blogge. Nå har jeg også linken til bloggen din og vil kommentere, så sparker deg i ræva og sier at NÅ SKAL DU BLOGGE! Forstått?

Ellers vil jeg bare si at den ble utrulig fin :) Savner deg! Og kom igjenn å blogg for svarte!! :)

Glad i deg<3

Charlotte K. sa...

Hei! Nei, det er bare bra at folk blir engasjert! Takk for kommentaren. For å svare på spørsmålene:

1. Ja, men som sagt er det forskjell på menn og kvinner. Mange kvinner finner ikke ut at de er homofile før de forelsker seg i en kvinne, og kanskje gjør de ikke det før de er gamle. Andre som har levd som hetro hele sitt liv kan ha fornektet at de er homofile, men endelig bestemt seg for å følge hjertet.

2. Ja, jeg er helt sikker på at disse studiene er riktig. De er tatt fra pensumboka mi i psykologi som er basert på ekte forskning.

3. Ja, faktisk, men ikke på nærthold.

4. Jeg vet ikke, mest sannsyneligvis ikke. Men det har absolutt noe med hvordan vi er bygd å gjøre.

5. Nei, noen :)

Charlotte K. sa...

Sv: Oi! Ja, det er et ganske spesielt tilfelle. Kan trygt si du er godt kjent med saken, hehe. Det er selvfølgelig viktig å se saken fra flere sider også ja :)