Sider

onsdag 18. januar 2012

Psyk Forandring på tv!

Sitter her å ser på "psyk forandring" på tv og da må jeg bare få blogget bort litt her!! er jo sikkert noen som leser her som ikke veit om min mentale helse men jeg plages med tvangstanker og å se på folk som har problemer med tvangstanker eller OCD som det også kalles(Obsessive-compulsive disorder) er litt hard:( selv om det ikke er samme type tvangstanke så veit jeg på en måte hvordan de har det:S!! mener jeg er flink til å skjule det men veit ikke om jeg klarer å skjule det for de nærmeste!!

nei nok om det akkurat nå for sitter å ser på programet nå så får se om det blir blogging etter det!

forklarer hvordan tiden siden forige blogging har vært etterpå!!

BLogges^^

- Linncha

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint å se deg blogge igjen da:) Klarer ikke se på slikt selv om eg egentlig litt vil, men det blir så sårt..