Sider

mandag 2. mai 2011

Spotify og tanker!

1 mai og jeg har brukt første dagen i denne måneden på å trøkke meg rundt på de forskjellige spillelistene til facebook folket mitt og kan si jeg får sjokk når jeg ser noe av det for det er musikk jeg ikke hadde trudd de hørte på men liker å se at noen er ikke som de virker(sånn positivt)!.

Ellers har jeg faktisk gjort lite i dag bare slappi av rett å slett...tatt`n veldig culi^^ og liker sånn dager jeg ikke trenger å tenke så fælt og bare gjøre som jeg vil..for om noen timer er det på`an igjen(klokken er over midnatt) og da skal man jobbe på kontoret man jobber på!.

I dag har også PIFF bursdag:D gratulerer PIFF:D<3

skal til Piff og Paff neste helg for å feire bursdag og det blir koselig:D
men er allerede på dette med "hva FAAN skal jeg ha på meg" hva skal jeg ta på meg for å se ordentlig ut og vil jo vise at jeg har vokst(altså ikke kilo messig) høres kanksje dumt ut men jeg veit jeg sliter med ting men det var dette med å opptre som normal..

For de som ikke veit det har jeg noe som heter HOD og dette er det som stopper meg i hverdagen i noen situasjoner...det og det andre..

og nå som jeg skal begynne med å skrive igjen har jeg lyst til å skrive på en måte anonymt men på en måte ikke heler for er jo mange som veit hvem jeg er og da er det jo ikke lett å være anonym...er jo litt det fra før av i virkelig livet føler jeg men det er en annen historie... men jeg kommer iallfall som jeg har sett på andre blogger så skriver de ikke navn men kalle navn eller bokstav..

og ekke så flink til dette.. både dette med å skrive eller med selve å skjønne dette med bloggen men skal prøve dette igjen... dette er det først innlegge på lenge. men dette skal jeg klare å holde på med.

jaja vi tar mer seinere orker ikke skrive mer nå...

BLOGGES

- LC

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yey, endelig er du igang igjen :) Dette blir bra snuppa :)

Linn Cha sa...

:D