Sider

tirsdag 11. oktober 2011

Forandring fryder:)

deilig med litt forandring egentlig:)
er ikke mye anna forandring enn her på bloggen dag..hihi men deilig for det når man ikke føler seg motivert for å skrive for føler ingen syntes bloggen er helt deg!! men denne er defenitivt mer meg:) og har skiftet BLOGGNAVN!! tenkt å en smule anonym men på en måte ikke heler:P så kom på å bytte ut mitt navn som side til et anna navn/ord så sånn blei det da og samme person som har hjulpet meg hver gang og som har laget di fleste av headerne mine og fikset vil jeg også takke denne gangen å:D

TUSEN TAKK TRINE LISE<3

jeg lover å holde det denne gangen at jeg skal blogge men har vært mye i det siste som vi heler kan ta i et anna innlegg:)

Men skal prøve å få et par timer på øye for skal til legen i morgen og er første gang jeg drar til legen etter at jeg flyttet "ned" igjen så blir skummelt selv om jeg hadde samme lege i nesten 19 år før jeg flyttet å hadde en annen lege i 3 år!! men nå er man back to the wolf*intern*

men som sagt må prøve å sove så stikker av pcen nå*selv om vis jeg kjenner meg selv så er det ikke det jeg helt klarer:P*


men ANYWAYS!!
BLOGGAST<3

- hu med tankene!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, morro å hjelpe deg ;) Synd det ikke ble besøk i dag, men vi får ta det igjen :)