Sider

mandag 23. januar 2012

Helga og kjærestekos(L)

Var vel på torsdag jeg skreiv sist så da har jo helgen vært for kl er 00.30 ca(i skrivende stund). i helga har jo selvfølgelig gutten min vært her og vi har gjort like mye som vi gjør andre helger hehe altså ingenting:P!! men er jo litt deilig det å bare ikke ha noe å bekymre oss for:)!
Men i dag(søndag selv om det egentlig er mandag nå:P) har vi vært på barnebursdag til K (gullgutten til )blei hele 3 år (L) eller han fyller år på tirsdag som kommer da:P men blei feiret i dag:) så i dag har jeg møtt familien til JC(gubben til samme dame som jeg linka til bloggen hennes) og det var kjempe koselig :) både jeg og J har vel litt problemer med stor fremmede og tette folke megder men J fant tonen med mammaen til JC med engang for begge liker å snakke hehe :) og hun var kjempe koselig å snakke med når jeg snakket med henne å!! kost oss med pølser og kaker:D! namme namm og det var LOV:D for får lov å kose meg med kaker og skjeie ut når det er bursdager og sånne ting:D!

men ellers har det ikke skjedd så mye:)

blogger mer i morgen men legger ut noen bilder nå:) fra siste dagene og outfit som jeg hadde på meg på barnebursdagen:)

husker aldri hvem bilde som er i hvem rekke følge så skriver tekst her jeg:
- det med støvvel på hehe der drev jeg med å børsta bort snø etter at snøen følgte med inn når jeg lukket igjen døra:P
det ser dere kanskje på det andre bildet:P!
- kjøpte meg ny neglakk som var rosa og noen dager etter fant jeg en som var blå som jeg har kjøpt for sikker lenge siden men ike har prøvd så da to jeg å testa den:P!





Ingen kommentarer: