Sider

torsdag 22. oktober 2009

Ny Blogg og en utfordring:D

Jeg har da fått ny blogg og tenkte jeg skulle være litt flinkere med å blogge:) Martine vennen min<3^^ har hjelpet meg med helt ny side og utseende^^ og hun har laget en DRITT fin header til meg som jeg er så sykt fornøyd med:) TUSEN TUSEN TAKK Martine mor:D <3^^.
Har ikke skjedd så veldig veldig mye i det siste..har skrivd på skema og sendt det til nitor så håper jeg får plass der sånn at jeg faktisk kommer meg ut i jobb og ikke sitter hjemme hele JÆVLA tia:(..
Ellers har det ikke skjedd så utrolig mye, bare det vanlige..
Duden og Bestejenta har ordnet opp igjen og det syntes jeg er veldig fint for da kan bestejenta komme hit mer:D^^ som hun gjorde på Tirsdag og var over til Onsdag^^ ikke det at vi sov så mye men vi koste oss med taco og virkelig prata:D. hadde det kjempe fint med deg da Bestejenta mi<3 koste meg virkelig..

Har fått utfordring fra Line:D^^ endelig noen som utfordrer meg<3

1. Skriv ned hva hver bokstav i fornavnet ditt står for.
Altså du bestemmer hva de står for, men det må være noe som beskriver deg.
2. Beskriv hvorfor du har valgt nettopp de ordene.
3. Legg ved et bilde som kan beskrive et av ordene du har skrevet.
Enten av deg selv eller noe helt annet.
4. Utfordre like mange som du har bokstaver i ditt navn.

L: Lattermild
I: Imposliten
N: Nervevrak
N: nyskjerrig

C: Crazy/Cool/"Cute"?
H: Håpefull
A: Almindelig
R: Rotete/Ryddig/Rar
L: Lat
O: Ordentlig
T: Tullete
T: Tvseer
E: Elskverdig:P haha NOT /Enkel

L, er fordi jeg ler av det meste og når jeg først ler, LER jeg:P hehe
I, er fordi jeg kan være litt ivri overfor noe så kan virkelig litt sånn omposliten for folk som kanskje ikke kjenner meg.
N, er fordi jeg kan bli SKIKKELIG nærvøs og har litt med Angsten min også:s:(
N, er fordi jeg er så sykt nyskjerrig på ting spesielt etter at jeg flyttet hjemme fra.
C, er fordi jeg er rett å slett GAAAAL og ganske kul når jeg vil hehe^^:P sjøl digger:P og marthe mener jeg er cute:P så ja er vel søt når jeg vil og føler det sjøl:P
H, er fordi jeg håper mye på ting som jeg vil skal gå i oppfylelse
A, er fordi jeg virker som jeg er normal men neida er nok ikke det når du først blir kjent med meg! ekke helt go i hue hehe^^
R, er fordi jeg roter som et helvete og så når det ser ut som et bomba H hus her i en stund får jeg plutselig rydde syken:P hehe og ja og det siste sier seg selv:P
L, er fordi jeg kan bare sitte ikke gjøre en dritt i løpet av en dag og ikke gidde å løfte beina for å lage meg mat noen ganger og smisker med Duden om han kan lage noe^^ hehe
O, er fordi jeg kan være dritt mye barnslig men når det gjelder jobb eller noe så kan jeg væreså voksen at det er kvalmt:p
T, er fordi jeg tuller med det meste og tenker ganske mye koffert:P
T, kan sitte å se på serier en hel dag! Har ikke kanaler hjemme men jeg har mange Serier på DVD:P
E, er nok ikke elskverdig men jeg er enkel å ha med å gjøre trur jeg!:P

Skulle finne noe bilder som hadde noe med de ordene jeg fant ut men fant egentlig ikke noe bra bilder så tok to(for klarte ikke bestemme meg)
1 er der jeg er barnslig /tullete og rar:P hehe bilde er fra når vi skulle ha tema på klasse bilde når jeg gikk på BUA på Videregående^^ og neste bilde er bare vjeg og bestejenta som har vært å kjøp kokesjokolade for å lage jordbær med sjokolade på^^ hehe vi brendte den vi hadde kjøpt derfor vi måtte bort å kjøpe mer:P der vises at jeg er CRAAAAAZY^^ haha




Fikk også beskjedd om å utfordre så mange folk som antall bokstaver i navnet mitt men sorry jeg kjenner ikke så mange personer med blogg tror jeg så jeg ta for først navnet mitt jeg altså Linn!

HER er de jeg utfordrer:

Melissa<3 --> http://neverseen.blogg.no/
Veronica<3 --> http://veronicaslash.blogspot.com/
Lill<3 --> http://lillsinverden.blogspot.com
Marthe<3 --> http://seljasblogg.blogspot.com/
Vi blogge^^^

LinnCha c(*)

3 kommentarer:

Trine Lise sa...

Endelig:) hehe:-) skal legge deg til i blogg listen min etterpå:) Stå på vennen:) klem

lineffs sa...

yay, flinkaa:)

Siv Helene sa...

Så fin blogg :)