Sider

fredag 6. november 2009

*har vært og hva kommer*

ja da var det kanskje på tide med oppdatering?

har vel ikke skjedd så mye i det siste! Jeg skal på innkallings møte med Nitor da..hmm lurer på om jeg kommer inn der og får begynt å komme meg i jobb! føler meg ganske ubrukerlig når jeg ikke får lov å søke jobb! savner litt den greia med at dudrar til et sted for å møte folk som du "kjenner" altså jobb eller skole! savner folka jeg gikk på skolen med forrestensavner den sammensatte gjengen vi var. huff er så trist å tenke tilbake på sånne ting..
skulle ønske ting gikk i orden litt fortere og at alt gikk bra..

nei nå får jeg slutte klage så fært!

syntes alle er syke med porkflu jeg:( er så redd for å få det selv..jeg er jo i risiko gruppa siden jeg har asma og greier! heldigvis har jeg ikke fått det enda og jeg tør ikke ta vaksinen:(

GUUUUD jeg vil ikke bli syk heler....

Hater å ha lite penger.. det er så kjedelig når man går tom for mat også har man ikke penger til å kjøpe nytt.. så nå sitter jeg faan meg å venter på at brødet skal tine sånn at jeg kan lage meg suppe med brød i sånn at jeg får meg litt mat!

har jeg forresten sagt at jeg skal på konsert?????
WEEE jeg skal på P!INK konsert:D gleder meg som en unge selv om det ikke helt har gått opp for meg enda:p

Og så kommer Lillesøster på besøk neste helg<3 og siste helga skal jeg hjem til mor i holmestrand og skal på bursdagen til Line:D gleder meg til en helg nede i fødebyen(selv om jeg blei født på sykehuset i tønsberg:P) hehe

jaja jeg veit ikke mer jeg skrive jeg så kan jo skrive mer når jeg kommer på det og jeg veit jeg ikke har vært så flink men føler jeg ikke har noe å intressangt nok for dere å skrive og føler at ingen leser dette uansett! men skal blir flinkere!

Prekast

-LinnCha c(*)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åjo da, du blir nok lest. flink nok du. Hils både store og små søstre fra meg. Klem fra Vera:)

Trine Lise sa...

Jeg er innom hver dag :) Morro, å lese bloggen din :)

Carrion sa...

Jeg leser vettu :D
(Når jeg først får dratt meg inn på nettet :p)

Skjønner deg godt på den frustrasjonen me å gå rundt hjemme og gjøre ingenting -.-
Er der sjøl..

Men det årner seg tell :D

I r l i n sa...

Så bra blogg! :D